Parima pakkumise ja teostaja leidmiseks lisa oma töö.
Hanke lõpp: | R, 1. veebruar, 2019 |
Maakond: | Lääne-Virumaa |
Muu asula: | Uljaste küla |
Tööde algus: | E, 04. veebruar, 2019 (Soovituslik) |
Tööde lõpp: | N, 28. veebruar, 2019 (Soovituslik) |
Ehitusmaterjalid: | Töö tegija poolt |
Riigiteelt mahasõidu projekti koostamine.
Sooviksin pakkumist, mis hõlmab projekti koostamist ning nõustamist/täiendamist kuni Maanteeametist ehitusloa saamiseni.
Geodeetiline alusplaan olemas.
1. Ristumiskoht projekteerida riigitee 13185 km 2,59-2,63 vahemikku. Projektis kirjeldada ristumiskoha asukoht riigitee suhtes (tee nr, nimetus, asukoha km).
2. Ristumiskoha ehitamiseks tuleb koostada teeprojekt (edaspidi projekt) põhiprojekti staadiumis vastavalt majandus- ja taristuministri 02.07.2015 määrusele nr 82 „Tee ehitusprojektile esitatavad nõuded“.
3. Projekti koostaval ettevõtjal ja/või isikul peab olema EhS kohane pädevus.
4. Projekti koostamisel juhinduda kehtivatest seadustest, normdokumentidest, standarditest ja Maanteeameti juhenditest (www.mnt.ee).
5. Projekti seletuskirjas ja joonistel käsitleda riigitee kaitsevöönd vastavalt EhS § 71 lg 2 ning riikliku teeregistri kohased teede numbrid ja nimetused.
6. Teostada projekti koostamiseks vajalikud geodeetilised uuringud vastavalt majandus- ja taristuministri 14.04.2016 määrusele nr 34 „Topo-geodeetilisele uuringule ja teostusmõõdistusele esitatavad nõuded“. Lisaks määruses toodule arvestada alljärgnevaga:
6.1. Riigitee mõõdistada vastavalt Maanteeameti peadirektori 13.05.2008 kk nr 102 kinnitatud nõuetele „Täiendavad nõuded topo-geodeetilistele uurimistöödele teede projekteerimisel“.
6.2. Projektiga hõlmatud alal mõõdistada riigitee ja sellega külgnev ala min 20 m laiuses. Mõõdistada ala piki riigiteed min 50 m ristumiskoha asukohast mõlemas suunas.
6.3. Mõõdistusala ja uuringud peavad olema piisavad projekti koostamiseks ja kontrollimiseks.
6.4. Digitaalsed joonised peavad olema teostatud L-EST 97 koordinaatsüsteemis ja EH2000 kõrgussüsteemis.
6.5. Projekti kooskõlastamiseks esitamise hetkel peab olema geodeetilise mõõdistuse sh kooskõlastuste vanus kuni üks aasta.
7. Projekti koostamisel arvestada riigiteel 13185 aasta keskmise ööpäevase liiklussagedusega 163 autot/ööp, kehtiva kiirusega 90 km/h ja projekteerimise lähtetasemega rahuldav.
8. Lähtuda Maanteeameti tüüpjoonisest „Mahasõidu tüüp I“. Vajadusel määrata ristumiskoha pöörderaadiused lähtuvalt liikluskoosseisust (st kõige ebasoodsama sõiduki pöördekoridorist).
9. Ristumiskoht projekteerida riigiteega võimalikult täisnurga all. Ristumiskoha suurim pikikalle riigiteelt peab olema 2,5-3,0% minimaalselt tüüpjoonise katte pikkuse ulatuses ning pikkus ja kalle peavad võimaldama sõiduki peatumist enne riigiteega ristumist.
10. Riigiteega samaväärne kate projekteerida vähemalt tüüpjoonise katte pikkuse ulatuses riigitee katte servast.
11. Ristumiskoht ei tohi ekspluatatsioonijärgselt seada takistusi sademevete ärajuhtimisele riigitee katetelt, muldkehast ja riigiteealuselt maalt (kinnistu või katastriüksus). Vajadusel paigaldada ristumiskohale truup koos truubiotste kindlustamisega ning näha ette kraavide puhastamine ja/või kaevamine.
12. Ristumiskohal tagada Normide kohased nähtavuskaugused (punkt 5.2.7) ja külgnähtavus (tabel 2.14). Nähtavuskolmnurgas ja külgnähtavusalas ei tohi paikneda nähtavust piiravaid takistusi. Vajadusel näha ette metsa, võsa, heki, aia vm rajatise likvideerimine (EhS § 72 lg 2).
13. Projektis näha ette tööde teostamise järgselt riigiteega külgneva ala korrastamine. Ristumiskoha ehitamisel taastada riigitee katted, muldkeha nõlvus, teepeenrad kindlustada purustatud kruusa või killustikuga ja nõlv kindlustada kasvupinnasega.
14. Projekt esitada kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks riigitee alusel maal paiknevate tehnovõrkude valdajatele, kõigile puudutatud isikutele ja ametkondadele (näiteks looduskaitseala, muinsuskaitse piirangud, maaparandusehitised), kelle poolt esitatud piirangud võivad mõjutada ristumiskoha asukohta.
15. Käsitleda projektis, et ehitusaegne liikluskorraldus tuleb koostada vastavalt liiklusseaduse § 71 lõike 4 alusel kehtestatud majandus- ja taristuministri 13.07.2018 määrusele nr 43 „Nõuded ajutisele liikluskorraldusele“ ning kooskõlastada Maanteeametiga. Projekteeritud tööd peavad olema teostatavad riigitee täieliku sulgemiseta.
16. Ristumiskoha projekteerimise ja ehitamise kulud kannab huvitatud isik.
17. Arvestada, et riigitee alusele maale ulatuv ristumiskoht kuulub riigitee koosseisu, mille osas omaniku ülesandeid täidab Maanteeamet.
Hanke korraldaja ei ole pilte ega faile lisanud.
Pakkumisi kokku: 0
Valdkonnas "Projekteerimine" on 10 aktiivset tööd
Asukoht:
Harjumaa, Alliklepa
Aega jäänud:
4p 5h
Tehtud pakkumisi:
5
Asukoht:
Valgamaa, Nõuni
Aega jäänud:
11p 5h
Tehtud pakkumisi:
3
Firmade andmebaasis on 469 firmat, kes tegutsevad valdkonnas "Projekteerimine"